Problemen met draadloze verbindingen in de HP-printer oplossen

HP (Hewlett-Packard) staat bekend om het produceren van geweldige computers, laptops, printers en andere apparaten. Ze ontwikkelen ook software voor bedrijven en voor productiviteitstools. Deze producten helpen organisaties en individuen om efficiënter en productiever te worden in hun werk. De HP-printers bevatten vaak ingebouwde Wi-Fi- of Bluetooth-connectiviteit. U kunt deze printers gebruiken vanaf uw mobiele apparaat of laptop zonder dat u fysiek verbinding hoeft te maken met de printer.

Sommige HP-printergebruikers melden het probleem dat ze hun printer niet kunnen verbinden met hun Wi-Fi-thuisnetwerk of mobiel netwerk. Voor deze problemen kunt u hulp krijgen van de ondersteuning van HP. Het ondersteuningsteam bestaat uit getrainde professionals die altijd klaar staan om de gebruikers te helpen. U kunt van de HP-technicus gemakkelijk te begrijpen instructies krijgen voor het oplossen van problemen met de draadloze verbinding voor uw printer. U kunt hier echter ook stapsgewijze instructies voor connectiviteit voor uw printer vinden.

Stappen om problemen met draadloze printers voor HP op te lossen 

  • Zorg ervoor dat de printer is ingeschakeld en is verbonden met hetzelfde draadloze netwerk als uw mobiele telefoon of computer.
  • Als uw printer een foutmelding weergeeft na het wijzigen van de router of ISP, zorg er dan voor dat deze zich in de buurt van de Wi-Fi-router bevindt. Controleer ook of de hoofdlade papier bevat.
  • Verwijder het printerstuurprogramma van uw computer en installeer het opnieuw. Download de HP smart app, meld u aan en bereid de printer voor door de netwerkinstellingen terug te zetten naar de standaardinstellingen.
  • Werk de firmware en software van de printer bij.
  • Als dit probleem niet verdwijnt, neemt u contact op met de technische ondersteuning van HP en krijgt u stappen voor probleemoplossing via telefoon of chat.
  • Als uw afdrukproblemen beginnen na het updaten naar Windows 10, moet u uw computer opnieuw opstarten.
  • Open HP Smart op uw pc en klik op het diagnose- en herstelpictogram in de linkerbenedenhoek. Wacht een paar minuten en sluit de app niet terwijl de probleemoplosser actief is.
  • Volg de stappen voor probleemoplossing voor de gevonden problemen.
Neem indien nodig contact op met het HP Ondersteunings Nederland nummer voor aanvullende informatie om verbindingsproblemen met uw printer op te lossen. U kunt ook contact opnemen met het ondersteuningsteam voor andere problemen met HP-producten waarvoor professionele hulp nodig is.

Popular posts from this blog

HP Deskjet 3721 instellen

Hoe de HP Envy 5530-printer op de computer aan te sluiten

Hoe PCL XL-fout op HP-printer te repareren